Laatste campagnezaterdag bij de Bongerd en de Plus

16 maart 2015

Laatste campagnezaterdag bij de Bongerd en de Plus

Foto: SP

Zaterdag 14 maart kon je de SP tegenkomen bij winkelcentrum De Bongerd op de Huet en bij de Plus in Dichteren. De meeste andere partijen waren op het Simonsplein waar bezoekers van de stad overspoeld werden door campagnevoerders. Voor de SP een reden om juist dan de wijken op te zoeken.

Foto: SP

Het was de tweede zaterdag waarbij mensen bij de SP bakfiets konden komen afrekenen met het kabinet.
Daarbij kun je aangeven waarom je met het kabinet wilt afrekenen. In de meeste gevallen wordt de afbraak van de zorg genoemd als reden om met dit kabinet af te rekenen. Maar er worden ook heel veel andere redenen genoemd om af te rekenen, zoals het afbreken van de voorzieningen voor ouder onderwijs personeel. Ook de verdringing van werk door buitenlandse werknemers, die tegen veel slechtere arbeidsvoorwaarden hetzelfde werk doen als Nederlandse werknemers, wordt vaak genoemd. Dat moet veranderen! En dat kan ook veranderen! Tweede Kamerlid Paul Ulenbelt vecht al lang voor een wet om Buitenlandse werknemers alleen in Nederland te mogen laten werken tegen hetzelfde (CAO) loon als Nederlanders.

Foto: SP

Dinsdag 17 maart kun je de SP vinden bij de oversteekplaats bij de markt.
Nummer 2 van de kandidatenlijst, Peter de Vos uit Gaanderen, zal daar ook aanwezig zijn.
Ook daar kun je met het kabinet Afrekenen!