Doe mee!

SP Doetinchem is altijd op zoek naar mensen die binnen de afdeling actief willen worden en een bijdrage willen leveren aan het socialer maken van Doetinchem en omstreken. Door mee te denken en/of mee te doen.

Foto: SP

Zo kunnen we bijvoorbeeld mensen gebruiken die helpen bij het verspreiden van de Tribunes, die folderen tijdens acties, borden beplakken en ben je altijd welkom om mee te denken in onze kerngroep.

Hieronder een overzicht van wat er te doen is. Mail of bel ons gerust als je meer wilt weten.

Wij bezorgen de Tribunes zelf bij onze leden. Lijkt dit je leuk om te doen? Je kunt bezorgen in jouw eigen buurt op een zelf te kiezen tijdstip en neemt gemiddeld 1 uurtje per kwartaal in beslag.
Folders zijn een krachtig informatie- en actiemiddel. Het verspreiden daarvan is dus een belangrijke activiteit tijdens acties en verkiezingen. Dit kan in jouw eigen buurt op een zelf te kiezen tijdstip en neemt gemiddeld 1 ochtend of middag per keer in beslag.
Tijdens de verkiezingsperiode worden gemeentelijke verkiezingsborden geplaatst. Onze afdeling plaatst daarnaast in Doetinchem en omgeving ongeveer 30 sandwich borden aan lantaarnpalen en plakken we posters op de plakzuilen. Door vandalisme of slechte weersomstandigheden zijn onze posters soms niet meer goed zichtbaar. Als bordenplakker ben jij gedurende de campagne verantwoordelijk voor een aantal verkiezingsborden in jouw directe omgeving. Wil jij met koffiemelk en posters een rondje langs de verkiezingsborden maken?
De kerngroep vormt de kern van de SP-afdeling en komt eens per maand bij elkaar. Tijdens deze avond bespreken we kort de politieke actualiteiten, waarna er gelijk afspraken worden gemaakt voor de komende acties.