Introductie www.doetinchemmen.com

8 februari 2010

Introductie www.doetinchemmen.com

Doe mee! Waaraan verspilt de Gemeente Doetinchem ons geld! In een periode waarin het woord "bezuinigingen" tot vervelens toe valt, heeft de gemeente Doetinchem daar nog geen last van. Het lijkt wel Carnaval. De raad van de gemeente Doetinchem heeft grote zakken geld op hun praalwagen. En smijten maar! Een Rondweg hier, een reclamecampagne daar, integriteitonderzoek hier, inhuren externe bureaus daar.

We hebben nog zakken vol. Vertel het ons wat er nog meer in de verspillingszakken van de gemeente Doetinchem zit!

De campagne Doetinchemmen heeft 200.000 euro gekost. Hiervoor is o.a. een website gemaakt. (www.doetinchemmen.nl)

Het woord dat daarbij centraal staat is Doetinchemmen. Een woord dat volgens de gemeente staat voor nuchterheid, respect en relaxed leven. Bij het binnenkomen van de stad staan sinds maandag borden met de tekst: 'Hier kan je echt Doetinchemmen.' De gemeente hoopt met de campagne nieuwe inwoners en bedrijven naar de stad te lokken.

Voor de SP in Doetinchem heeft dit woord een heel andere betekenis. Nieuwsgierig kijk op onze website http://www.doetinchemmen.com. De website geeft je de kans om ons te laten weten waaraan jij vindt dat de gemeente Doetinchem zijn geld verspild.