SP foldert samen met plaatselijke kandidaat Peter de Vos (6)

25 februari 2011

SP foldert samen met plaatselijke kandidaat Peter de Vos (6)

Gaanderen heeft zijn eigen kandidaat voor de Provinciale verkiezingen. Peter de Vos staat als 6e op de Gelderse SP lijst. Samen met 5 Doetinchemse SP leden heeft hij in het winkelcentrum van Gaanderen folders uitgedeeld.

Tijdens het folders uitdelen was uitgebreid tijd voor een praatje. Veel mensen zijn bang voor wat er gaat komen na 2 maart. Zo vertelde een mevrouw "Het maakt voor mij niet zoveel uit maar voor mijn kinderen en kleinkinderen vind ik het zo erg." De SP leeft mee met de mensen. Wij staan voor menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit.

Gisteren kreeg de SP het volgende mailtje: "SP lid, beide minder valide. Prima wat jullie allemaal doen. Proficiat Emile. Poster hangt er: En….. gestemd wordt er. Al regent het de hele dag. We gaan met scootmobiel of hulp van onze hulpen stemmen in ieder geval. Groeten J. en J." (email op verzoek schrijver geplaatst)

Ook in Gaanderen gaan mensen stemmen om dit "rechtse" beleid van het huidige kabinet tegen te houden. De SP scoort goed bij de linkse stemmers. Meerdere mensen hebben aangegeven overwegen lid te worden van de SP. Het aantal leden van de SP in Doetinchem loopt in de verkiezingsperiode altijd flink op. Ook nu zijn de eerste aanmeldingen al weer binnen. Hopelijk kunnen we ook een aantal Gaanderense leden verwelkomen de komende maand.