SP plaatst verkiezingsborden in Doetinchem.

11 februari 2011

SP plaatst verkiezingsborden in Doetinchem.

De SP heeft het vaste rondje weer gemaakt. De SP heeft in Doetinchem, Gaanderen en Wehl de lantaarnpaalborden opgehangen. Deze terugkerende, arbeidsintensieve SP campagne, brengt iedereen in Doetinchem weer in de sfeer van de verkiezingen. Laat je Pro-Test horen, NU SP!

Het miezerde een beetje vandaag. Daarom hadden Harm Stam en Marcel Beemer al zo veel als mogelijk voorwerk gedaan. De borden stonden al te wachten in onze SP werkplaats in Wehl. Binnen de SP is de verkiezingstijd het moment voor iedereen om flink aan te poten. Ben Jansen was vandaag de coördinator (hier onder in actie op de foto). Hij loodste Peter de Vos, onze hoogst geplaatste P.S. kandidaat uit Gaanderen, door het drukke verkeer van Doetinchem, Gaanderen en Wehl.

Het was vandaag een gezellige arbeidsintensieve SP-dag! Morgen gaan weer verder. Dan staan we met onze SP-stand achter de AH en Lidl in Doetinchem. Zondag sluiten we onze SP week af in Burgers Zoo tijdens de SP Familiedag.

Peter de Vos in actie