Eelco de Vries nieuwe webmaster van SP afdeling Doetinchem

23 juni 2011

Eelco de Vries nieuwe webmaster van SP afdeling Doetinchem

Eelco de VriesDe website is het visitekaartje van onze SP afdeling. Dagelijks bezoeken meer dan 120 mensen de website op zoek naar de plaatselijke SP informatie. Peter de Vos heeft na vele jaren trouwe dienst als webmaster het beheer van de Doetinchemse SP website overgedragen aan Eelco de Vries. Eelco is al meer dan 3 jaar SP lid en heeft ruim ervaring als webmaster. Peter kan zich nu meer richten op zijn andere SP taken.

Eelco de Vries is niet de enige die beslist heeft actief te worden voor de SP in Doetinchem. Onze afdeling groeit langzaam maar gestaag. Op dit moment telt onze afdeling 160 leden waarvan er ongeveer 30 actief lid zijn.

Peter de Vos

We zijn bijzonder blij met de onze nieuwe webmaster en roepen ieder lid op het voorbeeld van Eelco te volgen. Op 11 juli as hebben we opnieuw een kerngroepbijeenkomst. We nodigen alle actieve en nog niet actieve leden uit deze ledenbijeenkomst, die in het teken staat van het actief worden binnen onze afdeling, bij te wonen.