Jan Marijnissen op 6 November in Amphion

21 oktober 2011

Jan Marijnissen op 6 November in Amphion

Jan MarijnissenJan Marijnissen zijn levensverhaal kan zo in een jongensboek. Van lasser tot het beste 2e Kamerlid van Nederland. Op zondag 6-11-2011 komt Jan naar Amphion. Jan is te gast bij Wouke van Scherrenburg in Café Piment. De middag duurt van 15.00 - 17.00 uur, Locatie: Schouwburg Amphion, Hofstraat 159 te Doetinchem Entree 5,00 euro.

Vorig jaar was Emile Roemer in Café Piment. Dat was voor de aanwezige SP-ers een geweldige ervaring. Emile wist iedereen te boeien door zijn heldere manier van spreken en open manier van discussieren. Onze voormalige werkgroep “de Oude IJsselstreek”kreeg die dag, in het bijzijn van Emile Roemer, de status "Afdeling in oprichting".

Jan Marijnissen interviewt Peter de Vos tijdens partijraad Amersfoort
Jan Marijnissen interviewt Peter de Vos tijdens partijraad Amersfoort.

Tijdens onze VNG acties op 7 juni 2011 waren Emile en Jan samen aanwezig op het plein voor de Amphion. Op 6 november krijgt iedereen opnieuw een nieuwe kans onze Partijvoorzitter Jan Marijnissen in de Achterhoek te begroeten. Reserveren kaartjes kan hier

Nieuw Optimisme van Jan Marijnissen
Lees hem online