Verkiezingsborden in Doetinchem, Gaanderen, Nieuw-Wehl, Wehl en IJzervoorde

23 augustus 2012

Verkiezingsborden in Doetinchem, Gaanderen, Nieuw-Wehl, Wehl en IJzervoorde

Danny Bruntink tijdens het ophangen van de verkiezingsbordenDanny Bruntink tijdens het ophangen van de verkiezingsborden

Elk jaar plaatst de SP (afdeling Doetinchem) 20 tot 30 A0 formaat verkiezingsborden. Ook dit jaar was het weer de "sport" de beste lantaarnpalen in de gemeente Doetinchem te "scoren". Ook dit jaar hangen onze verkiezingsborden perfect in het zicht in Doetinchem, Gaanderen, Nieuw-Wehl, Wehl en IJzervoorde.

Het is een vast ritueel geworden. Vooraf zijn de vergunningen geregeld en is er overleg geweest met de gemeente. In Wehl wordt onder leiding van Harm Stam, Marcel Beemer en Ben Jansen door onze SP vrijwilligers het voorwerk gedaan. Het gaat dan niet alleen om het werken maar ook om de campagnesfeer. Tientallen borden worden schoongemaakt, beplakt en in duo's klaargezet. Na het drogen worden de borden geplaatst in de hele gemeente. Bij gebrek aan een officiële plakplaats in IJzervoorde hebben we ook dit jaar op het fietsenschuurtje bij de basisschool van IJzervoorde 2 posters van Emile Roemer bevestigd.

Onze vrijwilligers in actie