Uit de duim? Wij zuigen liever op een lolly!

3 september 2012

Uit de duim? Wij zuigen liever op een lolly!

Meer dan 80 SP-afdelingen uit het hele land hebben meegedaan aan een actie om 7.00 uur bij de treinstations. Onze boodschap aan de reizigers was: Tijdens de debatten wordt er regelmatig door de politici "uit de duim gezogen": Wij doen daar niet aan mee. De SP zuigt liever op een lolly!

Peter de Vos (afdelingsvoorzitter en Statenlid in Gelderland) 'Vanuit rechtse hoek wordt veel onzin over ons verkondigd. Daar ben ik niet blij mee maar het bewijst wel dat we ertoe doen deze keer. Op 12 september valt er echt iets te kiezen. Gaan we door op deze doodlopende "Liberale" weg of kiezen we voor de "Sociale" uitweg uit de crisis"

Henk Melgert bij het uitdelen van de Solidairkrant.

Op maandagochtend 3 september stond de SP met folders, sponsjes en lolly's op het station in Doetinchem. Naast onze verkiezingsfolders, de schuursponsjes en de lolly''s zijn er ruim 400 Solidairkranten uitgedeeld.

Tijdens deze verkiezingscampagne zijn meer SP-leden actief dan normaal het geval is. Het enthousiasme onder de leden is opvallend groot. Dat is natuurlijk ook niet vreemd. 2 jaar geleden stonden we in de peilingen op 8 zetels. Dit jaar staan we in de peilingen op 28 zetels. Een gigantische winst van 20 zetels!