Ron Meyer spreekt over young&united en ontmoet sp-leden in Doetinchem

24 september 2015

Ron Meyer spreekt over young&united en ontmoet sp-leden in Doetinchem

Foto: SP

Op maandag 5 oktober komt kandidaat partijvoorzitter Ron Meyer naar Doetinchem om in gesprek te gaan met onze leden. Ook leden van de ons omringende afdelingen zijn welkom. Ron zal in elk geval wat vertellen over Young&United. Dat is een beweging van werkende jongeren tussen de 17 en 23 jaar die strijdt voor volwassen loon vanaf 18 jaar, voor meer vaste contracten, en voor banen waarvan je kunt leven. Young&United wordt gesteund door de FNV en diverse (jongeren)organisaties. Y&U werkt ook samen met ROOD, de jongerenafdeling van de SP.

Alle leden zijn van harte uitgenodigd. Geef even door aan voorzitter Jaco dat je komt, dan kunnen we voldoende koffie/thee zetten (gratis) en voldoende stoelen plaatsen.

Plaats: Raadszaal in het gemeentehuis, Raadhuisstraat 2, 7001 EW Doetinchem. Zaal open vanaf 19.30 uur.

Voor jong en oud geldt: wil je graag komen maar ben je nog geen lid? Waarom gebruik je deze avond niet om lid te worden? Voor 20 euro per jaar krijg je ons maandblad, onze aandacht, en help je het gedachtengoed van onze partij vast te houden en misschien mee uit te voeren!