EEN MOOIE KANDIDATENLIJST VOOR DE RAADSVERKIEZINGEN IN DOETINCHEM

10 november 2021

EEN MOOIE KANDIDATENLIJST VOOR DE RAADSVERKIEZINGEN IN DOETINCHEM

De leden van SP Doetinchem hebben maandag 8 november de kandidatenlijst tijdens een ledenvergadering unaniem vastgesteld. De lijst wordt aangevoerd door Jasper Knipping, die eerder al met grote steun door de leden werd gekozen. 'De beste kandidaat die SP Doetinchem en de gemeente Doetinchem zich kan wensen,' zegt de kandidatencommissie.

Op nummer twee staat Belinda Stinissen. Knipping: 'Belinda is al lid sinds de acties die de SP samen met de FNV voerde voor de thuiszorg en is ook al geruime tijd actief voor de SP. Belinda neemt de ervaring van actie voeren en het gebruik van duidelijke taal mee van de straat naar de raad'.

Op nummer drie staat Ruud Hissink, een bevlogen Doetinchemmer die zijn strijd voor een eerlijk en sociaal Doetinchem ook in de raad wil gaan voeren. De top-5 bestaat verder uit Eef Diepenbroek op nummer vier, die al jaren een drijvende kracht is binnen SP Doetinchem en op nummer vijf Marjolein Faber, die naast haar bekendheid van haar passie voor zingen zich ook inzet voor een sociaal Doetinchem.

De kandidatenlijst is een mooie mix van nieuw talent en mensen met een lange staat van dienst in de partij. Oud-fractievoorzitter Hans Boerwinkel sluit de SP lijst af. Knipping: 'Met deze lijst vol enthousiaste en actieve Doetinchemse SP'ers kunnen we met trots de verkiezingen in. Ik heb er groot vertrouwen in dat we samen de strijd voor een eerlijk en rechtvaardig Doetinchem kunnen voeren'.

Nr. op de lijst Kandidaat
1 Jasper Knipping