ledenbijeenkomst werkgroep de Oude IJsselstreek groot succes.

3 mei 2010

ledenbijeenkomst werkgroep de Oude IJsselstreek groot succes.

De werkgroep de Oude IJsselstreek heeft op 3 mei een ledenbijeenkomst georganiseerd in Ulft. De vorige bijeenkomst van de werkgroep was eind November, daar waren 8 leden. Vandaag, 3 mei, waren er 16 werkgroepleden. Daarnaast was Marloes Piepers van het scholingsteam en de voorzitter van de moeder afdeling Doetinchem, Peter de Vos, aanwezig

De werkgroep heeft 54 leden dus de opkomst was gigantisch. Dat de werkgroep groeit bleek door de aanwezigheid van meerdere nieuwe leden. De inleiding werd verzorgd door de voorzitter Peter de Vos, na 10 tot 15 minuten kreeg Marloes Piepers het woord. Na de pauze besprak Maurits Gemmink, met veel charisma, uitgebreid de lopende en toekomstige acties.

Na de avond was er tijd voor een gezellig samen zijn. werd er een drankje genuttigd en nagepraat. Een Super avond! Het is duidelijk dat zich een prima structuur is ontstaan binnen de werkgroep. Het enthousiasme van de actieve werkgroepleden werkt aanstekelijk op de andere aanwezigen.

Aan het einde van de bijeenkomst is afgesproken dat er een 3-4 tal scholingsbijeenkomsten komen in de OIJS. De werkgroep is al een eigen weg ingeslagen betreft hun activiteiten. Op de vrije dagen helpen ze de afdeling Doetinchem. De acties zijn sinds enige dagen te volgen op de website oudeijsselstreek.sp.nl

website website oudeijsselstreek