Grote opkomst SP ledenbijeenkomst Doetinchem en Oude IJsselstreek

18 oktober 2010

Grote opkomst SP ledenbijeenkomst Doetinchem en Oude IJsselstreek

De leden van de SP in de afdeling Doetinchem en de werkgroep de Oude IJsselstreek hebben op maandag 18 oktober de inhoud van de kandidatenlijst en het verkiezings- programma doorgenomen. Er zijn geen aanpassingen in de kandidaten lijst voorgesteld. Het verkiezingsprogramma is een duidelijk stuk dat we op een aantal punten willen wijzigen.

Gisteren avond zaten we weer aan een volle vergadertafel in "Ons Huis" in Wehl. De 18 aanwezige leden hadden zich prima voorbereid. Tijdens onze ledenbijeenkomst van 8 oktober was het al wel duidelijk; We zijn klaar voor de provinciale verkiezingen!

De leden hadden geen op of aanmerkingen op de kandidatenlijst. In het verkiezingsprogramma werden een aantal wijzigingen voorgesteld. Voor onze afdeling lag het zwaartepunt van de discussie bij het al dan niet aanleggen van snelwegen tussen Varsseveld en Enschede en de snelwegverbinding tussen Bemmel en Oud-Dijk. Daarnaast werd uitgebreid gesproken over de optie om de Provincie dichter bij de burgers te brengen.

Natuurlijk waren er ook opmerkingen over de jeugdzorg, de cultuur, het milieu, de megastallen, de trein, de bus en de fiets. Op 13 november stellen we als Gelderse afdelingen gemeenschappelijk ons verkiezingsprogramma vast. Verkiezingsprogramma