Emiel Roemer bezoekt SP afdeling Doetinchem

21 november 2010

Emiel Roemer bezoekt SP afdeling Doetinchem

Op 21 november 2010 bezocht Emile Roemer de SP afdeling Doetinchem. Emile had een verrassing voor de werkgroep de Oude IJsselstreek in petto. De werkgroep die nu nog onder de afdeling Doetinchem valt kreeg uit handen van Emile het predicaat afdeling in oprichting.

Het was de eerste keer dat een fractievoorzitter in de 2e kamer onze afdeling in Doetinchem bezocht. We hebben als afdeling gekozen voor een informele bijeenkomst in Stadscafé Muse in Doetinchem. Een prima locatie voor dit soort bijeenkomsten.

Een videoverslag van de middag in Stadscafé Muse.

Emile had hij alle tijd voor de aanwezige leden. Als of Emile ons al jaren kende stond hij voor de groep van ongeveer 40 leden. Een uitgebreid verslag van deze middag staat op deze website.

Actief lid Hans Spronk samen met Emile Roemer.

Emile bezocht na afloop de schouwburg Amphion. Hij was daar op uitgenodiging van Wouke van Scherrenburg. Elke maand presenteert zij in Schouwburg Amphion politiek Café Piment, een unieke mix van nationale en regionale actualiteiten. Tot onze verrassing was Agnes Kant ook in Amphion aanwezig. Super dat ze er bij was!