Verkiezingsborden schoongemaakt en beplakt

28 januari 2011

Verkiezingsborden schoongemaakt en beplakt

We zijn er weer helemaal klaar voor. Harm Stam, Ben Jansen en Marcel Beemer hebben zich 2 dagen uit de naad gewerkt in onze SP werkplaats. Het resultaat mag er zijn. Alle actieve SP leden bedankt voor jullie inzet tijdens de verkiezingscampagne!

Op donderdag 27/1 zijn we begonnen met het schoonmaken van de borden. Het lachende gezicht van Emile is met krachtige hand verwijderd. Tijd voor een nieuwe Poster. De roze Pro-Test Poster staat perfect op onze borden. Op 11 februari gaat onze Doetinchemse kandidaat voor de Provinciale verkiezingen, Peter de Vos (6), de borden met hulp van Ben Jansen ophangen overal in de gemeente Doetinchem ophangen.

Peter de Vos en Marcel Beemer in actie tijdens Buurten in de Buurt in Dichteren.

Hetty Stroink en haar man Eddy hebben op de gemeentewerf onze posters geplakt op de gemeenteborden. Gezamelijk plakken met de andere partijen is een prima initiatief van de Gemeente Doetinchem. Het is altijd bijzonder gezellige aftrap van de verkiezingscampagne in de "plakhal" van de Gemeente Doetinchem.

Website PS Gelderland