Peter de Vos terug als voorzitter

9 mei 2011

Peter de Vos terug als voorzitter

Peter de Vos heeft na een korte periode de voorzittershamer weer overgenomen van Harm Stam. Harm heeft zich in de afgelopen jaren bijzonder actief ingezet voor onze SP-afdeling. Tijdens de vergadering gaf hij aan daar mee door te gaan. Vanaf vandaag als lid en niet meer als bestuurslid.

Op 9 mei hebben we onze ledenvergadering gehouden. Zo als gebruikelijk werd er uitgebreid terug gekeken. 2010 was een goed jaar voor de SP in Doetinchem. Ons leden aantal is gestegen en we zitten voor het eerst in de gemeenteraad.

Gemeenteraadsfractie SP Doetinchem

Het afgelopen jaar stond in het teken van de verkiezingen. We hebben ons veel op straat laten zien en hebben huis aan huis onze verkiezingsfolders en ZO-kranten bezorgd. Dat zie je terug in de verkiezingsuitslagen. Na een korte dip zitten we weer in de lift. De SP in Doetinchem steeg van ruim 9% tijdens de gemeentraadsverkiezingen naar ruim 13% tijdens de provinciale verkiezingen.

SP Stemmers bedankt!

Financieel zijn we er prima uitgesprongen. Dat komt door de belangeloze inzet van onze leden en onze penningmeester. De kerngroep heeft in het afgelopen jaar meer vorm gekregen. We hebben de werkgroep de Oude IJsselstreek onder onze hoede genomen. Op 6 mei 2011 heeft de werkgroep officieel de status SP afdeling gekregen.

één van de eerste ledenbijeenkomsten van de toenmalige werkgroep Oude IJsselstreek.

De bestuurssamenstelling is iets veranderd. Harm Stam is vertrokken als bestuurslid en Peter de Vos komt terug als voorzitter. Harm blijft zich o.a. inzetten voor de verspreiding van de Tribune.