SP Acties tegen bestuursakkoord

1 juni 2011

SP Acties tegen bestuursakkoord

Heel Nederland staat op z'n kop! Dit kabinet Rutte sloop op slofjes Nederland binnen. Nu trappen de VVD en CDA met legerkisten het sociale gezicht van Nederland in elkaar. Voor ons blijft er maar een mogelijkheid over: We gaan in verzet tegen dit a-sociale kabinet! Maak een lange neus naar Rutte en zijn CDA en PVV vriendjes!

Op zaterdag 4 juni organiseren PvdA, SP, GL, en D66 een bijeenkomst op het plein voor het gemeentehuis. Hier zal namens de SP Peter Lucassen (Provinciale Staten) spreken.

Op dinsdag (avond) 7 juni ograniseert de SP vanaf 18.30 een 'Diner achter de geraniums' voor SW-medewerkers. Er staat veel op het spel, kom ook en help mee met de acties!

Komende woensdag, 8 juni, stemt de Vereniging van Nederlandse Gemeenten over het bestuursakkoord. Tijd om in actie te komen en je uit te spreken tegen deze asociale plannen. Op woensdagochtend zal een 'Anti-Armoede-Armada' de in Ulft aangekomen bestuurders oproepen om tegen de plannen te stemmen. 's Middags vindt er op initiatief van de Abvakabo een grote manifestatie plaats. In de sociale werkplaatsen wordt er die dag gestaakt.