Rood of Paars de keuze is aan ( zwevende ) kiezer

8 september 2012

Rood of Paars de keuze is aan ( zwevende ) kiezer

De SP stond vandaag (8 september) op het Simonsplein. De opkomst van onze leden was prima. Er waren meerdere ROOD-leden (jongerenafdelng SP) aanwezig. De SP poppenkast speelde voor de kinderen in de stad. Bij alle partijen die vandaag aanwezig waren op het Simonsplein in Doetinchem konden de bezoekers zich orienteren, vragen stellen en hun mening delen.

Vele folders en verkiezingsprogramma's zijn uitgedeeld en ook aan de kleintjes werd gedacht. De poppenkast, lollies en ballonnen vielen in goede aarde en in deze hitte kwamen de ijsjes van de buren ook goed van pas! De ROOD-leden liepen rond met boterkoek en zorgden er voor dat "de koek eerlijk verdeeld" werd.

Maar uiteindelijk draait het om het gesprek. Mensen de kans geven hun vragen te stellen en twijfels te delen. Dit was ook het geval. De twijfel tussen de PvdA en de SP is aanwezig. Maar na vandaag zijn een hoop mensen er uit. Roemer is Roemer en Samsom is nog afwachten. Een stem voor de PvdA is vrijwl zeker ook een stem voor de VVD. En wie ROOD wil blijven ipv paars weet wat hij / zij woensdag moet doen.