ROOD-avond 26 april

8 april 2013

ROOD-avond 26 april

Op vrijdag 26 april organiseert ROOD Doetinchem haar eerste ROOD avond. We willen alle ROOD-leden en jongeren tussen de 15 en 27 jaar uitnodigen voor deze avond die plaatsvindt vanaf ongeveer 20.00 in wijkcentrum de Zuwe te Doetinchem. Er zal tevens een speciale gast op deze avond aanwezig zijn. Meer informatie over de speciale gast en het programma van de ROOD avond zal binnenkort te vinden zijn op onze website.

Sinds een paar maanden zijn we met een stel jongeren bezig om een ROOD-groep in Doetinchem / Oude IJsselstreek op te richten. We zijn al een aantal keer de straat op geweest om actie te voeren voor het behoud van de Stufi. De actie loopt erg goed, omdat scholieren vaak niet op de hoogte zijn van de huidige kabinetsplannen. De komende tijd zullen we verder gaan met deze acties. Het lijkt ons leuk om kennis te maken met andere ROOD-leden en jongeren tussen de 15-27 jaar en om samen te bespreken wat er op dit moment allemaal speelt in de regio. Zijn er dingen waar dringend wat aan gedaan moet worden? Of waar je het totaal niet mee eens bent en waarvan jij vindt dat er iets moet veranderen? Wie weet zouden we hier iets aan kunnen doen met de ROOD-groep.

De avond is toegankelijk voor alle jongeren tussen de 15 en 27 jaar en is geheel vrijblijvend. Dus ken jij iemand of ben jij iemand die geïnteresseerd is in deze avond? Dan ben je van harte welkom! Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar rooddoetinchem@sp.nl met als onderwerp ROOD avond. Jezelf opgeven voor de avond is niet verplicht, maar het is voor ons handig om te weten hoeveel mensen er komen.

Wie weet tot 26 april!