Marijke Rűtten-Kemperman maakt zich sterk voor Wehl

13 maart 2014

Marijke Rűtten-Kemperman maakt zich sterk voor Wehl

De SP is de meest lokale landelijke partij. Dat merk je vooral in Wehl. Onze Wehlse kandidaat Marijke Rűtten-Kemperman (5) sprak met de bezoekers van de markt. Marijke: "Hier ken ik bijna iedereen. Door mijn werk op Oldershove heb ik veel contact met de echte Wehlenaren. Wij vinden de zorg voor elkaar heel belangrijk. Net als het behoud van onze eigen identiteit. Daarbij horen de bibliotheek, ons zwembad en al onze verenigingen."

Hans Boerwinkel (1) en Ben Jansen (10) in gesprek

De SP was vandaag met meer dan 10 leden aanwezig in Wehl. SP Statenlid Peter de Vos en Lijsttrekker Hans Boerwinkel belden aan bij de mensen in Wehl. De gespreken waren hoopgevend. Veel mensen gaan, ondanks de landelijke politieke crisis, gewoon stemmen. De meesten weten al waarop. De SP mag zich verheugen op flink aantal stemmen uit Wehl.

Onze "platte" Emile bezocht Wehl

Voor Marijke Rűtten-Kemperman was het een thuiswedstrijd. Haar buurtbewoners weten heel goed waarom ze op de SP moeten stemmen. De zorg, de bibliotheek, het zwembad, Oldershove en de vele verenigingen moeten behouden blijven. Zij vormen het kloppende hart van hun mooie dorp Wehl. Daar mag niet aan gemorreld worden.

Lijstrekker Hans Boerwinkel op de markt in Wehl