Eerste succes SP in de gemeenteraad

11 maart 2010

Eerste succes SP in de gemeenteraad

Onze 3 gemeenteraadsleden waren nog niet beedigd of de SP haalt zijn eerste succes al binnen. De afgelopen maanden hebben we volop actie gevoerd tegen het zich ten koste van de gemeenschap verrijken van mensen met een bestuurlijke functie. Integriteit staat hoog in het vaandel van de SP. We hebben ons verzet en niet alleen op straat, maar ook in de gemeenteraadszaal en in de 2e kamer.

Wethouder P. Drent krijgt een SP spons voor de grote schoonmaak in de gemeente Doetinchem.

De SP speelt niet op de man. We strijden voor een eerlijkere samenleving. Koos heeft kansen genoeg gehad om zijn ten onrechte ontvangen geld te retourneren en zijn conclusies ter trekken. Dat heeft het CDA boegbeeld niet gedaan. Het resultaat is bekend. Koos heeft de Doetinchemse politiek schade toegebracht. De geloofwaardigheid van de gemeenteraad is diep gezonken. De lokale en landelijke SP heeft het Koos de spiegel voorgehouden. Daarop heeft hij zijn eigen conclusies getrokken.

Nog een persoonlijke noot voor Koos: Vergeet je niet je 35.000 gulden met rente over te maken aan de gemeente Doetinchem. Mocht je het vergeten, de SP zal je er wel aan helpen herinneren.