Actie Dubbelspoor bij Radstake in Heelweg.

18 december 2010

Actie Dubbelspoor bij Radstake in Heelweg.

Vele jongeren reizen iedere zaterdagavond met de trein naar Varsseveld om daar de bus naar de Radstake te pakken. Deze jongeren weten hoe vaak het openbaarvervoer vertraging heeft. In overleg met de Radstake mochten we op zaterdagavond 19 december bij hun voor de deur staan voor onze actie Laat de Achterhoek Sporen.

Zoals al gemeld in een eerder nieuwsbericht hebben vele stations al te maken gehad met actievoerende SP leden. In overleg met Alex Mink (SP afgevaardigde in Provinciale Staten) gaan we ook actie voeren buiten de stations. De eerste actie buiten het station was in de uitgaansgelegenheid De Radstake.

Helaas wegens weersomstandigheden is besloten de actie vervroegd af te breken ivm de barre weersomstandigheden. Toch was de actie een succes en vele jongeren waren bereid om ervoor te tekenen. Deze actie bij de Radstake gaat eventueel een vervolg krijgen, nog niet alle jongeren zijn benaderd.

website Laat de Achterhoek Sporen