Grote schoonmaakactie op de markt in Doetinchem

23 februari 2010

Grote schoonmaakactie op de markt in Doetinchem

De SP is een partij die onrecht aan de kaak stelt. Onrecht tegenover mensen met een kleine beurs of tegenover de mensen die afhankelijk zijn van onze zorg. Niet voor niets hebben wij onze eigen hulpdienst waar je met je vragen en opmerkingen terecht kunt. Door de golf publiciteit komen er bij ons nu ook integriteitklachten binnen. Hebt U ook zulke klachten laat het ons weten.

Vandaag hebben SP leden geprobeerd gebruik te maken van hun vrije meningsuiting door op de dinsdagmarkt in gesprek te gaan de Doetinchemmers en een folder aan te bieden.We mochten onze mening alleen verkondigen aan de toegangswegen naar de markt toe. Heel bijzonder! Vrijheid van meningsuiting geldt in Doetinchem alleen op de daar toe aangewezen plekken.Wij hebben de markt dus maar de rug toegekeerd.

Wij willen dat onze gemeente op een open en eerlijke manier wordt bestuurd. De kranten staan vol met stukken over het ambtenaren, gemeenteraadsleden en wethouders die zich hebben verrijkt ten koste van de gemeenschap. Aan de ene kant verspillen. Aan de andere kant mensen met een kleine beurs niet geven wat hun toekomt. We willen wel eens weten wat alle die integriteitsonderzoeken en imagobevorderende projecten hebben gekost. 200.000 euro voor het woordje Doetinchemmen, wat zonde van het geld. www.doetinchemmen.com Hoezo crisis.

Bovendien is het totaal nutteloos. Het Imago van de Doetinchemse gemeentepolitiek is toch al totaal geruineerd. Daar verandert het bordje Doetinchemmen niets meer aan. Het enige wat help is de komende jaren laten zien dat zakkenvullers gedrag in Doetinchem niet langer wordt getolereerd. Mensen die in het verleden in de fout zijn gegaan moeten alles terugbetalen met rente! Het is op 3 maart tijd voor een grote schoonmaak. Stemmers van Doetinchem helpt U op 3 maart de SP met poetsen?